AallHappy Startet 11.April.2016 Link til dette innlegget Startet 11.April.2016 Noen som har erfaring med å lage et "skap" under komfyren? Erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 (redigert) I Dufour 385 er layouten i byssa identisk med den i din båt, og der er det skap under ovnen. I dette skapet er stengeventilen til gassen og kompressoren til kjøleboksen plassert. Edit: Så det jeg sier er at det er helt OK å ha et skap der, men sjekk hva som befinner seg bak plata før du evt begynner å bore/sage. Redigert 11.April.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Vindøyet Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Jeg har det i min B38H. Omtrent likt med det du har under kjøleboksen. Det enkleste er vel å sette inn en ferdig front og noen hengsler. https://www.maritim.no/skuffefront-535x230-mm-teak Sitér dette innlegget Link to post
AallHappy Svart 11.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Takk for svar og link(selv om den teaken på Maritm.no er for lys..) Da blir det nok skap :-) Sitér dette innlegget Link to post
AallHappy Svart 2.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2016 Noen som vet hvor en får kjøpt plater til innredning som i bildene over? Helst på Østlandet.. Trenger en på 55.33cm På forhånd takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.