Karavoli Startet 11.April.2016 Link til dette innlegget Startet 11.April.2016 Jeg har denne stående på badet i min Saga 32. Noen som vet hva dette er? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4730/saga32.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 En dorull-dispenser? :p Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 11.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 En dorull-dispenser? :p Næi, det er bare en liten "fjutt". Den ytterste delen er hengslet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hvordan ser det ut på baksiden av denne "fjutten", kan du komme til og se der? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Karavoli Svart 11.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hvordan ser det ut på baksiden av denne "fjutten", kan du komme til og se der? Kanskje. Skal til båten på torsdag. Skal prøve å komme til da. (Ser at bildet jeg har lagt ut ligger på siden. Høyre side av bildet er egentlig nedover). Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hos meg kommer bildet opp korrekt, og som du sier er ikke "fjutten" stor i forhold til tannglassholderen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Blautmyrstorpedo Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Kan det være en luftfrisker? Trykker inn "fjutten" så kommer det en "fjutt" med god lukt ut? Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Tror bildet står opp/ned og at det er et "mini-pissoar". Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Tror bildet står opp/ned og at det er et "mini-pissoar". ja der har du det, haha Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 (redigert) Håndkle-holder. Du dytter inn det ene hjørnet av håndkledet, og der henger det! Redigert 11.April.2016 av Big Horn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 11.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Håndkle-holder. Du dytter inn det ene hjørnet av håndkledet, og der henger det! Vet du at dette er en håndkleholder? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Er det en holder for en tannbørste? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Vet du at dette er en håndkleholder? Ikke 100%, men har sett lignende dupeditter til å dytte hjørnet av et håndlkede inn i. Bare å prøve! Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 13.April.2016 Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Det er vertfall ikke en del som Saga har montert. Det fikk jeg bekreftet av innkjøpssjefen deres i dag på ett besøk der Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.