BingoBonzo Startet 11.April.2016 Link til dette innlegget Startet 11.April.2016 http://www.batmagasinet.no/artikkel/sprek-bavaria-i-ny-r-serie Hva tror vi om denne? Noen som har sett andre bilder/detaljer? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Popeye70 Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Jeg synes den ser for høy ut i forhold til lengden. Det ser nesten ut som om det er noe galt med høyde/bredde-forholdet på bildet... Men sikkert en flott båt! Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Framtia Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 (redigert) tuller litt her, den var jo litt tøff. Og sikkert mye volum for pengene. Redigert 11.April.2016 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Det er en klar brist i din høyst vitenskapelige grafiske fremstilling, Framtia: En R40 glatter neppe ut underlaget idet den farer frem, slik et strykejern gjør. Heller tvert imot, er jeg redd. ;-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bigmac Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Skal jo være komfort og bobåt, hurtiggående sådan. Så da må det jo bli litt "campingvogn-look-a-like". Og det er jo helt greit. Synes den ser moderne ut og vil nok bli volumiøs. Ser egentlig ut som andre princessbåter. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Hørte jeg vindfang..... Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 11.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 (redigert) @Framtia: Hehe, positivt at man da slipper å kjøpe Webasto Klart at det blir vindfang, skal man ha god ståhøyde overalt så må det gjenspeiles i høyden.Hvis du ser på bredde/høyde-forholdet fra vannlinjen og opp så er det ikke så altfor galt (i mine øyne).Blir jo interessant hvordan et kvassere og nytt skrog (som gjør den dypere) vil gi gode sjøegenskaper. Redigert 11.April.2016 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Eramar Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 En uhøytidelig sammenligning mellom R40 (rød) og Fairline Squadron 42 (blå) https://baatplassen.no/bildearkiv/49/49490/r40-sq42.jpg Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Jeg har sett mange modeller/tegninger som faktisk er finere i virkeligheten.. nå er nok de rette linjene på designelementene med på å forsterke høyden på båten.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Captain Chaos Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Gleder meg til denne. Kjenner 3 fotsyken melder seg svakt... Håper den selger i bøtter og spann så det blir et utvalg i bruktmarkedet om et par 3 års tid... :O Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
BingoBonzo Svart 12.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 (redigert) Fant litt flere bilder, liker hva jeg ser. Flybridge og Coupe Redigert 12.April.2016 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 12.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 De jobber hardt i Bavaria for tiden, må si at E40 konseptet også virker meget spennende, spesielt med tanke på innvendig layout, bare se på førerposisjonen! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.