JHAB382 Startet 11.April.2016 Link til dette innlegget Startet 11.April.2016 Har en Bavaria 37 sport 2008. Er ute etter et koblingsskjema til denne båten. Noen som kan hjelpe meg med et slikt skjema eller vet hvor jeg kan få tak i et ? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Det mest naturlige ville vel være å kontakte importøren/Forhandleren. Bavvaria lager jo nye modeller hvert år i likhet med biler sånn ca, så det er sikkert en dullion forskjellige koblingsskjema der ute blant folk. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Captain Chaos Svart 11.April.2016 Link til dette innlegget Svart 11.April.2016 Ligger litt i dokumentarkivet. https://baatplassen.no/i/topic/113650-bavaria-sport-panel-2008/ Ikke full oversikt men du får en god pekepinn hvordan ting henger i sammen. Mener jeg har noe mere en dette i båten, men den er jeg ikke i før til lørdag. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.