Nidelv-28 Startet 11.April.2016 Link til dette innlegget Startet 11.April.2016 Hei Båtfolk! Har en liten utfordring med tanke på et evnt nytt båtkjøp. Selv er jeg på jakt etter en Bavaria 44 Vision fra 2007-2009 modell. Utfordringen min er det at jeg ennå ikke har fått sett en slik båt innvendig. Kun pr bilder. Er det noen båtvenner der ute som kan sette sin båt disponibel for visning en dag i nærmeste fremtid?? Ser helst at båten ligger i østfold en plass, da jeg selv bor sentralt i fylket. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. Har noen noe innpill rundt disse båtene tas disse imot med stort takk! Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 15.April.2016 Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 Hei Har akkurat kjøpt meg en slik selv men ikke rukket å hente den. Om du ikke har det travelt kan du sikkert komme en tur oppi når den er i havn her i Skjeberg. Forventes å være på plass uke 19 -XLNT Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Shalom Svart 15.April.2016 Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 Hei! Send meg en IM du, så ordner vi det /Shalom Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 17.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2016 Tusen takk for visningen Shalom??. Alltid hyggelig med positive båtfolk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.