Olemar Startet 13.April.2016 Link til dette innlegget Startet 13.April.2016 Det tar lang tid før kjølevannet begynner å komme ut bak. Ved sjøsetting i fjor tok det omtrent fem minutter. Da jeg økte turtallet litt kom det etterhvert. Til slutt kom det i normal mengde. Det er bare når det er lenge siden motoren har vært i bruk dette skjer. Når den er i daglig bruk kommer det (nesten) med en gang. Hvor lenge skal jeg tørre å vente i år? Er redd for at noe skal bli for varmt mens jeg venter. Og- noen som har noen ide om hva dette kan være? Impelleren er ikke gammel. På forhånd takk! olemar Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.April.2016 Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Monter sjøvannsfilter med gjennomsiktig glass, om du ikke har. Da får du god kontroll på at det dyttes vann inn i kjølinga ihverfall. Kan jo hende du har noe groe på inntaket, om den har lagt ute i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.April.2016 Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Er vel impelleren som suger luft. Det samme skjedde som regel hos meg også på første starten etter vinteropplag Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 13.April.2016 Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Steng sjøvannsintaket på drevet. Fyll vann på høyeste punkt (sjøvannsfilter) Lukk filter. Åpne sjøvanns inntak Start motor. Sånn gjør jeg på min 2gm20 etter slipping hvertfall. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.