MR Swe Startet 14.April.2016 Link til dette innlegget Startet 14.April.2016 Hei, Har tenkt og flytte sinkanoden som sitter på kjølen ( merket med røtt på bildet ) ned til underpropellen.. Hvordan skal jeg tette de 2 skruvhullerne som går inn i kjølen. Den ena går rett in i kjølesvinen da det begynte renne rester fra vinterns frostvæske som låg der Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 14.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Ka slags båt e det? Aluminium, glassfiber eller tre? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 En skrue vil tette ett skruehull. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
MR Swe Svart 14.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Glassfiber. Nidelv Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Skrue med skive på, så skive og mutter på på andre siden. Gjerne med litt tettestoff for sikkerhetsskyld. Jeg hadde også brukt noe låseguff på gjengene for sikkerhetsskyld. Så har du dreneringshull til kjølvannet til neste år :) Eller du kan fylle i med glassfiber. -Chris Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
boble65 Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Gjør rent. La det tørke ordentlig. Eventuelt litt varmluft. Så glassgibersparkel. Er jo ikke rare hullet vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 14.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Noe forslag på en spakkel? Har jotunprodukter på jobbet og watski butikk i nerheten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.