Fluehue Startet 14.April.2016 Link til dette innlegget Startet 14.April.2016 (redigert) Hva omtrent bør eg kunne forvente av rabatt på en ny -15 mod overligger, 9,9 /15 hk motor? Er snakk om enkleste sort, manuell start og kort stamme Redigert 14.April.2016 av Fluehue (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 1000-2000 tenker jeg. Er jo full garanti, det som betyr noe Hva er du blitt tilbudt ? Sitér dette innlegget Link to post
Fluehue Svart 14.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Mjo, full garanti er det jo såklart. Blitt tilbudt kr 590,- i avslag. Synes det er i kjipeste laget. Blir evnt å kjøpe båt i samme butikken,og mulig henger. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Hvis du ikke MÅ ha akkurat den båten, hengeren og motoren og det er flere aktører i området ville jeg ha sjekket ut de andre forhandlerne i tillegg. Oppfatter forhandleren du har vært hos nå at du også snuser i andre retninger skal du ikke se vekk fra at de kan slå av litt mer på prisen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.