Eureka Svart 16.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2016 Slikt snakker vi ikke om.... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2016 I dag fikk jeg svar fra Musto i UK. En hyggelig epost hvor de beklaget det inntruffne og vil reparere den uten kostnader. Dekker også frakt frem og tilbake. På en måte er det jo litt for gale at jakka skal sendes til England for å sy en søm på 4 cm.... Mtp miljøet og de greiene der. Men pytt pytt :) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 19.April.2016 Del på Facebook Svart 19.April.2016 alternativet er vel enten at gsport sender den samme ruta, eller gir deg en ny og kaster den gamle. det er nok ikke mer miljøvennlig ... blir litt som stein erik hagen som sender skjorta til skredder i london istf å kaste den.... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Oppdatering. Musto lovet at de skulle fikse jakka uten kostnader for meg, inkl frakt, og ba meg sende kontaktinformasjon, så skulle de sende meg "return form". Deretter ble det stille fra dem. Etter en måned sydde jeg jakka selv og sendte en reply om at jeg ikke hadde mottat return form og fikset den selv pga at det hadde gått så lang tid, samt at det ville ta tid å reparere jakken i seg selv. Ingen svar på den mailen heller. Så, sånn gikk det med reklamasjon hos Musto. Nå er sesongen her og jeg har ikke planer om å være uten jakke. Fornøyd? ...tja... Men jakka ellers er jo ok. Nå ser det jo ut som jeg er en hardbarka seiler ihvertfall, med håndsydd lukkeklaff. :) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 8.Juni.2016 Del på Facebook Svart 8.Juni.2016 Trur det er bedre å gå på forhandleren i Norge i slike saker. Men så er du jo blitt flink til å sy, da. Håndsydde seil? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Bare amatører som seiler rundt med Musto-klær ! https://store-no.sailracing.com/50-kts-race-edition/orca-jacket-1 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juni.2016 Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 Bare amatører som seiler rundt med Musto-klær ! https://store-no.sailracing.com/50-kts-race-edition/orca-jacket-1 Helt enig. Heidrun er for proffene ;-) http://www.telleshop.no/Shop/Product/Heidrun-vantett-kjeledress-M-Fluororange-/115-4100 Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 9.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2016 (redigert) Prøvde å få kontakt med Aquaterra her i Norge også, men ingen respons. Ja Lano, du har nok helt rett. jeg har jakke og bukse for amatører, men så er jeg jo en amatør også da. Slik er det bare. Man skal kjenne sin plass. :) De siste dagene med seiling, 5 turer på fjorden denne og forrige uke, så har jeg brukt en HH- bukse istede. Mykere i stoffet og jeg sparer Mustoklærne til dårlig vær.. Nå er det bare kalt, deilig nordavind som gjør at jeg slipper å krysse meg ut fjorden. Joa, har lært meg å sy. Sydde opp igjen 8-10 meter med sømmer på 3 forseil. Er jo enkelt det, når sømmene har gått i oppløsning men sømhullene er der fortsatt. Redigert 9.Juni.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.