Philonica III Svart 20.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2016 hva med denne http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=74539061 i forhold til nimbusen? R Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 20.April.2016 Link til dette innlegget Svart 20.April.2016 Fin båt det også, jeg var på visning i noen av denne typen før vi handlet, mye plass og fin bredde. Det vi likte med Nimbusen var den fine spiseplassen rundt bordet inne. Her har du fin utsikt over havna når du koser deg med en god frokost/ middag. De engelske båtene var liksom litt mere stue inne, men det er også praktisk vist det er en prioritering. Falt også for at det var litt treverk inni Nimbusen som var av god kvalitet. Men det er vel en smaksak.Vi/ jeg setter også veldig pris på at Nimbusen har trapp på utsiden av fly på begge sider, dette syns jeg er praktisk når jeg legger til fra fly. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.