tilla Startet 18.April.2016 Link til dette innlegget Startet 18.April.2016 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en kompassrose til og lime på vinduet i skyvedøren min, ca. 40-50cm. i diameter. Nå er vi to stykker som har prøvd og gå gjennom døren da den var lukket. Sitér dette innlegget Link to post
Cebu Svart 18.April.2016 Link til dette innlegget Svart 18.April.2016 http://www.storoien.no/index.php?do=page&page_id=3 Han lager "klistremerke type" kompassroser, alle størrelser. Sitér dette innlegget Link to post
Luffe82 Svart 19.April.2016 Link til dette innlegget Svart 19.April.2016 Her bruker jeg Skilt produsenten til slikt. De som lager skilt og driver med foliering, har både frostet og farget film, samt plotter til å skjære ut. Sitér dette innlegget Link to post
tilla Svart 19.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2016 Da er det bestilt. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.