kenny- Startet 19.April.2016 Link til dette innlegget Startet 19.April.2016 Hei, Jeg og en kollega sitter her på jobb og kikker på en summerfun som kollegaen min vurderer å kjøpe. Saken er at den tidligere har slitt seg fra fortøyningene, og har ligger og slått/skrapt seg mot noen steiner. Resultatet er at den er lett oppskrapet, virker ikke til å være dype skraper. Kan noe gjøres for å bli kvitt skrapene slik at den kosmetisk framstår finere? :) Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 19.April.2016 Link til dette innlegget Svart 19.April.2016 Hei, hadde selv en slik rød en. Er jo rotasjonsstøpt plast og kanskje eneste muligheten er sliping? For min del ville jeg ikke slipt mye, erfarte bl.a. at dørken sprakk en gang, da så jeg hvor tynn den er. Sveiset med plast og brukte kun varme for å jevne det ut få det noenlunde estetisk. Overfladiske riper; sliping. Ellers ville jeg levd med det. Vet ikke om andre har gjort seg erfaringer? Er jo samme på Pioneér f.eks? Sitér dette innlegget Link to post
Ole73 Svart 19.April.2016 Link til dette innlegget Svart 19.April.2016 (redigert) Heisann prøv med varmepistol å glatt plasten ut når den blir varm? Redigert 19.April.2016 av Ole73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.