kjetil.kulterud Startet 20.April.2016 Link til dette innlegget Startet 20.April.2016 Hei, Mitt første innlegg her på forumet :-) Jeg fikk en selco 15 og en 1971 Evinrude (Johnson?) 60HP motor av en kompis. Planen nå er å prøve å få fyra motoren, men pluggledningene er ødelagte. Terminalene mot fordeler er av denne typen, http://www.boatpartheadquarters.com/OMC-Volvo-Mercury-Mariner-Wire-Terminal-p/sie-18-5224.htm, og er tilsynelatende vanskelig å få tak i. Jeg har hørt med bakken motor, men de kunne ikke skaffe. Jeg ser at de har på ebay, men det er svindyrt bare for terminalene uten kabel. Er det noen her som vet om noen i Norge kan skaffe pluggkabler, evt bare terminalene? Takk for hjelpen :-) Sitér dette innlegget Link to post
kjetil.kulterud Svart 2.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2016 Opp Sitér dette innlegget Link to post
L D Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Delenummeret er SIE-18-5224. Dersom du søker dette i Google får du en rekke treff du kan velge fra. Sitér dette innlegget Link to post
kjetil.kulterud Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2016 Flott. Tusen takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.