Kavedvik Startet 21.April.2016 Del på Facebook Startet 21.April.2016 Hei. Etter to år i snekke vill vi tilbake til seilbåt, Har plukket ut to båter som vi skal se på, en bavaria 31c 2001 og en jeanneau 32.2 sun Odyssey. Begge er stort sett likt utstyrt og begge har hovedseil på rull. Er det noen her som har noen formeninger om disse? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Har ingen peiling på seilbåt og min seilererfaring er begrenset til en tysk livbåt og som hjelpemannskap på en 100år gammel seilbåt i Australia, men synes Sun Oddessey ser lekker ut Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
niasjan Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Hei. Ville utvilsomt gått for Jeanneau 32.2 SO. Sitér dette innlegget Link to post
SeilSJT Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Fordelen til Bavaria er at den har Selden Mast. Får bedre rulleseil inn i disse mastene. Sitér dette innlegget Link to post
Cpt. Stubing Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Hei. Det var en artikkel om Bavaria 31c i Praktisk Båtagande i fjor høst. Tror det er denne (det må betales for artikkelen): http://www.livetombord.se/artiklar/e-tester/20150910/klassikern-bavaria-31-cruiser Så vidt jeg husker var plassen godt utnyttet inne i båten, det er stort bad og badeplattformen fikk skryt. Jeg likte båten veldig godt, men jeg er ikke så erfaren med seilbåter. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Hei. Etter to år i snekke vill vi tilbake til seilbåt, Har plukket ut to båter som vi skal se på, en bavaria 31c 2001 og en jeanneau 32.2 sun Odyssey. Begge er stort sett likt utstyrt og begge har hovedseil på rull. Er det noen her som har noen formeninger om disse? Tar forbehold om at Bavaria kan ha flere modeller i denne størrelsen, men har med selvsyn sett Bavaria rundt 30 fot ligge helt flat i noen vind. Dvs altfor lav kjølvekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.