Scantic Startet 23.April.2016 Link til dette innlegget Startet 23.April.2016 (redigert) Jeg har behov for å koble fra strømkontakten under motordekselet på min Yamaha 75HK 2-takt 1992 (se bildet, om jeg fikk til å laste opp.. alternativ link https://www.dropbox.com/s/vozyhnyxe1pzrkx/Yamaha%2075C%20kobling.JPG?dl=0).Det ser ut som den først skal vris, men jeg har forsøkt med tenger og tør ikke bruke mer makt... Noen råd? Redigert 23.April.2016 av Scantic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jo--and Svart 23.April.2016 Link til dette innlegget Svart 23.April.2016 Gjerne enklere hvis du tar den litt ut fra motor. Løsne på klemmen til høyre. Forsøke og press kontakt sammen mens du vrir. Den ringen som er rundt kontakt i fremkant, mot front av motor,skal kunne vries. Ser ut som de bruker samme kontakt fremdeles. Jeg har en ny firetakter og kontakt ser lik ut. Den er tung å få sammen og. Sitter godt. Iallefall når det er nytt. Jeg ville ikke brukt verktøy på dette. Var ikke enkelt og forklare så håper du forsto hva jeg mente. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.