Trophy Startet 23.April.2016 Link til dette innlegget Startet 23.April.2016 Har tidligere hatt et bord på fire bein som er litt for lavt og trangt til beina. Har nå tenkt å skifte til bordsøyle for å få det høyere og romsligere. Bordet er ca 90 x 76 cm Har lånt en bordsøyle for å teste. Legger ved en link til bordsøylen og et bilde. Størrelse på base som skrus fast i dørken er bekymringen her pga hvor stødig det vil bli, så kvalifisert synsing ønskes http://www.westsystem.no/p/964/bordsoeyle-bsr5070-manuell-reg-500-700-mm Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Wallas Service Svart 23.April.2016 Link til dette innlegget Svart 23.April.2016 Synes at delen som festes i selve bordplaten virker litt svak, mangler bred støtte. Etter min mening er bordsøylen fra NorSap bedre. Har også større base. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Trophy Svart 24.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 (redigert) Synes at delen som festes i selve bordplaten virker litt svak, mangler bred støtte. Etter min mening er bordsøylen fra NorSap bedre. Har også større base. Ja, bordplaten er litt svak pga rutet hullmønster. Må lime/skru på en plate på undersiden for å få bedre feste. Den du linket var mye bedre. Forhandleren eg lånte bordsøylen med har Norsap, så skal innom på mandag. Er det noen tommelfingerregel på forholdet mellom bordstørrelse og base? Noen tips til å få bordplaten mørkere med teakolje så den matcher noen valnøttfargete skap ? Redigert 24.April.2016 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 3.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2016 Her er et bilde med den nye bordsøylen fra Norsap. Valgte med en base på 23 cm diameter og bordfeste som vist i linken til Wallas service. Stødigt og fint. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
gt19 Svart 3.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2016 Trophy: Hvor kjøpte du bordsøylen, og får jeg spørre hva prisen ble? Sitér dette innlegget Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI Link to post
Eureka Svart 3.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2016 Ble jo veldig fint det der! Dog, avskårne blomster ombord bringer visst ulykke... :) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2016 Trophy: Hvor kjøpte du bordsøylen, og får jeg spørre hva prisen ble? Spectra marine Ålesund. ...kr 3300,- Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 3.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2016 Ble jo veldig fint det der! Dog, avskårne blomster ombord bringer visst ulykke... :) Greitt å ha noe å skylde på :-) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.