Viljesterk Startet 23.April.2016 Link til dette innlegget Startet 23.April.2016 Hei... Jeg har nylig åpnet opp for at seiling egentlig ser ganske kjekt ut, og kunne tenkt meg en motorseiler. Det her må være noe av det nærmeste jeg har kommet drømmen: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=62646049 Jeg trenger endel erfaring før jeg får meg noe slikt, men gjør godt å drømme. Vet dere hva man kan regne med i arbeid og utgifter på noe slikt? I mitt tilfelle ville den alltid ligget på sjøen, med en oppfriskning i året på slipp. Er dette noe å seile alene for en som sliter med å bevege seg altfor mye til tider? Er jo veldig greit å bare kunne starte motoren om kroppen sier nei. Om ikke - hvor mye snakker man om på en "vanlig" 25-30 fots seilbåt i året? Da tenker jeg reparasjon og vedlikehold av noe som blir brukt hele året. Vil noe slikt være greit å seile med rundt i norge? Den der traff meg rett i hjertet. Føltes godt Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Viljesterk Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2016 Gir ikke slipp på drømmen Bumper denne. Jeg har lest veldig mye om seiling siden sist, og det virker veldig fysisk - så om man skal seile noe slikt solo kommer man da til å springe seg ihjel? Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.