KristianM Startet 24.April.2016 Link til dette innlegget Startet 24.April.2016 Har en Solé mini 32 som er 28hk, og en Sabb Mitsubishi 33hk. En skal selges, og en skal monteres i Sjømann 22. Men jeg klarer ikke å bestemme meg! Det er jo stort sett samme motor, bare forskjellig marinisering. Kom gjerne med pros and cons ? Er ikke lenge til jeg må begynne motormonteringen, så det er på tide å bestemme seg! Sitér dette innlegget Link to post
Fishermidas Svart 24.April.2016 Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 Hvilken er nyest/minst driftstimer? Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 24.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 Alder og timetall er uvisst.. Men begge sviver fint og kjøler som de skal. Har forresten ny varmeveksler til Solé.. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 24.April.2016 Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 Ta den som er lettest å få deler til.Mulig det er sabben?Ellers er dette vanskelig å svare på.Bruk magefølelsen kanskje. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Riddar4 Svart 24.April.2016 Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 Jeg har Sole nå, men har hatt Sabb tidligere. Sikkert lettere å få tak i brukte deler til Sabben, men ellers er Sole også en solid motor med lett tilgang på nye deler. Sole er en lett motor som er en del brukt i seilbåter bl a . På en Sjømann tror jeg å ha foretrukket Sole. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.