Dagsven Startet 24.April.2016 Link til dette innlegget Startet 24.April.2016 Hei. Har koplet motor til min Raymarine plotter. Får opp batterispenning på BAT 1 men ikke på BAT 2. Tipper motor henter spenning fra det batteriet som er koplet til start (com på bryteren ) Noen som veit hvordan jeg kan få opp spenning på BAT 2 i nettverket ? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 24.April.2016 Link til dette innlegget Svart 24.April.2016 jeg skjønner ikke hvordan det praktisk skal la seg gjøre å måle spenningen på to forskjellige batteri, om de kobles inn på samme krets? eller finnes det et voltmeter med nmea2000-kontakt? hehe Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Dagsven Svart 25.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Takk for svar Chris. Samme krets blir nok vanskelig ja, har du koplet din E-tec til plotter og har du start samt forbruksbatteri ? Noen forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Du kobler opp batteri 2 med delenummer 5009079 Aux Battery Charging Kit. Så ser du det på displayet. Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 25.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Ahhh takk for svar.?? Noe sånt ?http://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-accessories/index.php?year=2012&model=Electrical§ion=Battery+Charging+Kit%2C+Auxiliary+-+115+Thru+250+E-tec&yid=66435&mid=66436&sid=66443 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.