Joltus
John_Kr skrev 5 minutter siden:Må man trykke på armbåndet hver gang og rett før man skal starte? Det er jo litt styr det også ...
Du tuller nå?
Eg tror egentlig ikke det er vits for oss å mase noe mer. Hvis du synes det er mer styr å trykke på armbåndet enn å dra på seg den bedretne ledningen som er i veien uanpokkersett hva man skal gjøre så er det litt meningsløst å prøve å selge inn dette produktet.
Bakdelen trenger ikke stå LETT tilgjengelig, men den må stå tilgjengelig uten bruk av masse verktøy. Som du ser her i tråden har folk hatt den i 3 år uten en eneste feil, det betyr at de ikke har vært baki og rotet med den. Så.....
Funksjonalitet ved feiling kommer an på hvordan den kobles.
Bare et spm: Hvilke ekstra tiltak har du hvis snorbryteren feiler? Eller hvis snora glemmes eller rotes bort?
Sannsynligvis ingenting. Da trenger du heller ikke ha flere tiltak for denne.
Når det gjelder denne tunge trykkingen så gjør eg som følger når eg er på båttur: Eg tar på armbåndet og aktiverer det når eg kommer i båten. Når eg kommer på holmen hvis eg skal det, så tar eg gjerne av armbåndet og lar det ligge i båten. Når eg da kommer hjem igjen trykker eg for å deaktivere det. I mellomtiden er det aktivt hele tiden.