Joltus
Dette produktet er laget med det formål å erstatte en dødmannsknapp som kun fungerer i småbåter med påhengs og knapt ratt.
Man kan ikke bevege seg rundt.
Med denne er man sikret at båten ikke stikker avgårde etter at man faller i sjøen. En veldig heving i sikkerhet med mitt bruk. Spesielt når eg er alene i båten med ungene, eller helt alene.
Det er null stress forbundet med bruken. Man må jo vri om nøkkel, slå hovedbrytere på, ta inn fendere og trosser og masse greier. Et trykk på denne knappen kontra å måtte tre den snora og styre med den dårlige dødmannsknappen og i tillegg få et MYE sikrere produkt er nada.
Og produktet er i tillegg laget på en slik måte at om det feiler er det ganske enkelt å overstyre det. Glemmer man armbåndet eller det går tom for batteri, så overstyrer man den. Feiler den, drar man ut ledningen bak (eller setter i pluggen i enden av ledningen, avh av hvilken motor man har) Montasjen var også veldig enkel.
Løp og kjøp sier eg, men eg gidder ikke si det så mange ganger, da eg har null økonomisk interesse i Fell marine :p
Anbefaler det utelukkende fordi eg er sykt fornøyd!