Jump to content

Edit History

Joltus

Joltus

Det som er litt viktig å forstå er at den trådløse fungerer NØYAKTIG på samme måte som den gamle. Man kan da velge å ha begge, eller kun den ene. Og da skal man kunne gjøre de samme tingene. Det er ikke noe hokus pokus som skjer, kun en bryter som lukker seg eller åpner seg når den skal stoppe motoren.....

Når eg monterte min knotet eg en del for å finne ledningene, da det er nada tegninger i min båt. Brukte da en time på alt totalt. I to omganger. 

Har du tilgang til ledningene slik eg ikke hadde før eg turte åpne gasshendelen der min gamle bryter låg, så er det veldig enkelt.

Joltus

Joltus

Det som er litt viktig å forstå er at den trådløse fungerer NØYAKTIG på samme måte som den gamle. Man kan da velge å ha begge, eller kun den ene.

Når eg monterte min knotet eg en del for å finne ledningene, da det er nada tegninger i min båt. Brukte da en time på alt totalt. I to omganger. 

Har du tilgang til ledningene slik eg ikke hadde før eg turte åpne gasshendelen der min gamle bryter låg, så er det veldig enkelt.

• Create New...