Jump to content

Hurtigruta under forandring. Hytteruta?

Marwin

Recommended Posts

Nå må ikke Båtplassens Havarikommisjon atter en gang komme igang og sable ned dette tiltaket fra Hurtigruten.

De har gjort nitide undersøkelser og vet nøyaktig hva folket - les kundene, vil ha og de har designet de nye skipene deretter.

I utgangspunktet skulle man tro det, men kan virkelig kundene ha ønsket pinnestoler?

Dette er et diskusjonsforum og da kan man selvsagt gi uttrykk for hva man mener, jeg synes ikke noe om Titanic look'et.

Usnsett 'Havarikommisjon' KAT: Synes du gyngestol passer ombord i øvre salonger?

I utgangspunktet skulle man tro det, men kan virkelig kundene ha ønsket pinnestoler?Dette er et diskusjonsforum og da kan man selvsagt gi uttrykk for hva man mener, jeg synes ikke noe om Titanic look'et.

Nå har ikke jeg mye imot hverken gyngestoler eller pinnestoler men jeg har ikke sett at de nye hurtigrutene skal møbleres med det.

Hvis en kan skimte noe slikt i de foreløpige skissen så er det nok fordi en interiør designer har uttrykt sitt inntrykk av norsk hytteliv.

Når båtene blir bygd vil vi nok helt sikkert se at de har brukt fornuftige og sjøsikre møbler ombord.

Synes Titanic var et flott skip men det var designet i sin tidsepoke. Synes også de nye Hurtigrutene sitt design, kan vi kalle det "Titanic design"? (neppe) ser spennende og nyskapende ut.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...