Sverris Startet 25.April.2016 Link til dette innlegget Startet 25.April.2016 Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i 200L Plasttønner? Dette skal brukes til en flåte. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Plasttønner hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Prøvd et søk på finn.no? Ser også at det er en som gir bort noen tønner, mot henting. Ellers ville jeg ha tatt turen innom bedrifter som driver med f.eks. fisk og sjømat, ser et par salterier her i området har stående en del plasttønner på utsiden. Flåte er alltid gøy, håper du legger ut en byggetråd slik at vi får se hvordan det går Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Hvor mange trenger du? mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Sverris Svart 25.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 20 tønner hadde vært fint Sitér dette innlegget Link to post
///CHARLIE Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Jeg ville hørt hos f.eks. Tine meierier. De får levert kjemikalier i mørkeblå 200 liters plast-tønner/fat. Kanskje de har stående noen tomme til overs som du kan få?? Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Bigmac Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Tror ikke de gies bort så lett. Stykkpris er rundt 300,- pr stk. Søk på "Plastfat" - så finner du de nok. 20 tønner hørtes mye ut hvis det er flåte, men mulig du skal lage noe stort...må bli en spennende byggetråd :) Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 300,- pr stk?? kan få for 200,- pr stk her...Oslo da :( Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Kommer nok an på modell pg tilstand. Samt om de er godkjent for næringsmiddel eller ei. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Stikk innom og spør på bensinstasjonene i nærheten som har vaskehall. De får såpe / kjemikalier i slike, og har et "avfallsproblem" med tønnene etterpå. Jeg fikk i alle fall forsyne meg fritt hos de lokale stasjonene her jeg bor når jeg trengte vannoppsamlere under hyttebygging. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.