Bjørn-Are Startet 25.April.2016 Link til dette innlegget Startet 25.April.2016 Trenger fenderlist til badeplattform , bruker king starboard plate på 10mm og firkantrør på 25 mm som materiale , derfor må fenderlisten ha 35 mm i åpning. Tenker om noen har rester liggende så kunne jeg evt kjøpe siden det ikke er å få kjøpe under 12/15 mtr. Hvis ikke noen vet steder man får kjøpt i metervis. En mulighet er å bare feste fenderlist på selve platen, da trenger den ikke ha åpning på mer enn 10mm. Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 http://industriplast.no/norsk/velkommen_til_industriplast/b_tfenderlister/ Her fikk jeg kjøpt jeg 2m Fenderlist. .... Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Hvordan er prisnivået i forhold til de vanlige nettbutikkene vi bruker? Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Vet ikke hva det hadde kostet andre steder. Sjekket på bl.a. Maritim, men de solgte bare hele lengder min 15 meter. Kosta meg ca 500,- for fenderlist og innleggslist inkludert porto, da jeg forhåndsbetalte. Meget godt fornøyd. Veldig ryddig firma, kan anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Det hørtes overkommelig ut, og særlig at du fikk kjøpe metervis. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn-Are Svart 27.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Takk for tips walker, bestillt hos industriplast idag, rimelig var dem også, tommel opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.