Bitteliten Startet 26.April.2016 Link til dette innlegget Startet 26.April.2016 (redigert) Har hatt en litt overivrig polerer som tok med litt av teaken på baugnebbet da båten ble polert Noen tips om middel jeg kan ta bort voksen med? Har tenkt aceton, men ikke testet ennå. Teaken er oljet med Golden Teak sealer - og vil bli oljet igje. Håper å unngå å slipe ned. Teaken er nyslipt og ikke gropete Redigert 26.April.2016 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Jeg tok det med aceton. Det fungerer fint motsatt også, om du (eller medhjelper) søler teakolje på gelcoaten .. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Hei Jeg er ikke helt sikker , men tror at stålull kan være tingen. Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Supert - takk! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Aceton funka også her. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.