sørlandschips Startet 26.April.2016 Link til dette innlegget Startet 26.April.2016 Finnes det noen app for baatplassen.no ? Søkte litt men fant ingen ting. Dette hadde jo vert genialt med tanke på at de fleste går med en smart telefon i lomma og greit og få varsler på innleggene på telefonen istade for mail eller matte inn på explorer og taste nettadressen vær gang!:) Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 er vel noe som heter tapatalk, som er en forum app, men jeg fant ikke baatplassen.no der, men hadde vært kjekt å slippe nettleseren på tlf:) Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 (redigert) Mer informasjon her: https://baatplassen.no/i/topic/117495-tapatalk-ikke-lenger-implementert-i-båtplassen/ Redigert 26.April.2016 av kjeros (see edit history) Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
glalaks Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Ble fjernet fra tapatalk pga for dårlig personvern. Men mobilutgaven er grei nå i forhold til før;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Popeye70 Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 (redigert) Enig med glalaks - mobilversjonen er bedre enn det var, men det er fremdeles enkelte ting som kunne vært gjort bedre. Men jeg forstår også at det ikke er tid og anledning til å sitte og spikke på slike ting fra administrators side. Redigert 26.April.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
danielell Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 det eneste som er tungvindt med mobilversjonen er når jeg skal til siste side i en lang tråd. ellers fungerer den bra:-) Sitér dette innlegget Link to post
anonym123456 Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Hvis du skal til siste side kan du trykke der det står siste inlegg og klokkeslett før du går inn på tråden. Ellers funker det også, om du er på en annen side enn den første, å gå i adressefeltet. Siste delen av adressen er sidetallet du er på, der er det bare å sette et veldig høyt tall så kommer du på siste siden. Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 åja, så greit det var:) takk for info? Sitér dette innlegget Link to post
BjornK Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 Det er en ting som jeg ergrer meg grønn over med mobil-/tab-versjonen : Søkefunksjonen er ikke modal, dvs. vinduet som viser resultatet av søket legges ut i 1 ferdig størrelse og lar seg ikke flytte heller. Dermed får man bare sett de første par treff på søket. Siden resultatvinduet heller ikke lar seg lukke på normalt vis må man dessuten lukke hele Båtplassen for å kunne fortsette. Er dette noe det blir jobbet med ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.