M/S Gjeld fri Startet 26.April.2016 Link til dette innlegget Startet 26.April.2016 Er det noen her som vet hvor man kan få kjøpt innslags relè til er sabb motor? Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 26.April.2016 Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 står det et nr på den? jeg fant et nr på min og søkte på ebay der hadde di hvertfall, en bosch som ligner veldig på den du har der. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Gjeld fri Svart 26.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2016 6 T Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 gå til nærmeste bosch forhandler koster nesten ingen ting ca 800 kr Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Skulle det være vanskelig å finne ville jeg forsøkt Triconor i Oslo. De har også jobbet for båtfolk i en mannsalder med alt innen elektronikk, startere og dynamoer... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Gjeld fri Svart 27.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Vet dere om det er mulig å bytte selve "koblinga" ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.