Kaptein Flukt Startet 27.April.2016 Link til dette innlegget Startet 27.April.2016 Jeg tenkte å ta meg barna en tur oppover i Oslofjorden til helga. Finne en fin plass å ligge, ha ekspedisjoner på land, kanskje bade litt (med våtdrakt!). Så jeg googlet etter apper med gode tips og fant referanser til Småbåtguiden på iPhone. Men den later ikke til å være tilgjengelig i AppStore lenger? Noen som vet hva som har skjedd? Noen tips om alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
kverna@start.no Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Selv bruker jeg Havneguiden. Veldig bra, men koster en halv båtpenge. Bruker den på Ipad, og da ser du også båten i kartet i forhold til utehavnene. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 RS sin velihavn tjeneste er ganske bra synes jeg. Finnes både på web og som app : http://velihavn.no/ Klikk på kart for å se havner de har lagt inn. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.