kurth Startet 27.April.2016 Del på Facebook Startet 27.April.2016 Lurer på hvor høy luftttempratur¨en må ha for å kunne foreta reprasjonen, Skal bruke 2 komp. lim for pvc. Det er en Zodiac med oppblåsbar bunn og det er bunntrekket som har løsnet på et lite parti som skal limes. Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 27.April.2016 Del på Facebook Svart 27.April.2016 Jeg hadde en større reparasjon på min Zodiac for et par år siden.. Selvfølgelig kan jeg ikke huske temperatur parametrene, men jeg husker at garasjen var oppvarmet når jeg gjorde arbeidene. Det som verre er, er at det er klare krav til luftfuktigheten for disse arbeidene. Kan jo ikke erindre det heller. Jeg kjøpte lim hos Zodiac forhandler. Her medfølger veiledning. Følg denne. Forsikre deg om at limet er godkjent for formålet.. Lykke til Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Bigmac Svart 27.April.2016 Del på Facebook Svart 27.April.2016 Tips: sett en 500watts arbeidslampe nokså nære reperasjonsstedet (kjenn litt på pvc for å følge med på tempen), lim og lapp, la det tørke foran arbeidslampa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.