Teerex
19 fot skrev 35 minutter siden:Hvis man spør noen som jobber for et merke om hva som er den beste motoren så vet man svaret på forhånd, det er det merket de selv jobber for, så det skal man ta med en klype salt(vann).
Litt usikker på hva du sikter til her. For min egen del jobber jeg ikke for noe spesielt merke (er faktisk ikke tilknyttet båtbransjen i det hele tatt, dvs. ikke siden 2017). Jeg var ansatt hos bl.a. en båtforhandler noen perioder/sesonger, og tok bl.a. installasjon og service på ymse utenbordsmotorer som Suzuki og Mercury. Men var også borti andre merker, bl.a. Yamaha (ble ikke veldig imponert) hos en annen forhandler. Selv hadde jeg Honda på denne tiden, men da den nye Mercury 2,1 liter ble lansert mot slutten av 2014 visste jeg at dette var motoren for meg, så den måtte jeg ha. Og det har jo vist seg å holde stikk fortsatt.
Ellers må jeg berømme dine kvantitative skriveferdigheter, men må innrømme at jeg ofte svarer før jeg har lest alt.
Det blir til at man skumleser for å prøve å få med seg essensen.... Og heller prøve å overse ting du skriver som kanskje ligger noe nærmere opp til det som kan tolkes som trolling/kverulering og ren svada. Keep up the good work