Whiskey Startet 30.April.2016 Link til dette innlegget Startet 30.April.2016 Tror jeg har funnet diesel lekkasjen min denne er til utluftingen. Hvordan bør jeg tette denne når denne er skrudd inn i en plasttank? Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Hantoen Svart 30.April.2016 Link til dette innlegget Svart 30.April.2016 (redigert) Tror jeg har funnet diesel lekkasjen min denne er til utluftingen. Hvordan bør jeg tette denne når denne er skrudd inn i en plasttank? Bruk hamp og unipakk. Riv opp messinggjengen litt med et baufilblad, slik at ikke hampen glir på gjengen når du skrur til. Ikke bruk for mye hamp. Redigert 30.April.2016 av Hantoen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 30.April.2016 Link til dette innlegget Svart 30.April.2016 Jeg har ville hatt ei mutter på innsida slik at det klemmer skikkelig, dette har jeg gjort før, men det kan være vanskelig å komme til. Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 30.April.2016 Link til dette innlegget Svart 30.April.2016 Hei Whiskey: Tror jeg har et godt tips til deg som jeg brukte på min seilbåttank i mange år: AVATION, Form - A- Gasket No. 3. Art.nr 89091 Kjøpt det på Bil Ekstra her i byen- Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 30.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2016 (redigert) Hei! Takk for forslag. Endte opp med å bruke denne. Lar det tørke til i morgen, så prøver jeg å sette litt trykk på tanken og se om såpevannet jeg har tenkt å sprute på bobler. Hvis det ble tett, supert, hvis ikke får jeg gå videre og prøve foreslåtte remedier. Spurte på seasea, men de hadde ikke noe som tålte diesel. Men Unipak+hamp gjør det? Redigert 30.April.2016 av Whiskey (see edit history) Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.