Jump to content

Edit History

M/B Bianca

M/B Bianca

matsemann skrev On 18.7.2017 at 18.50:

Jeg har ikke mere tilt, så om det ikke er noe som er lagt inn som en elektronisk begrensning, så er det rett og slett ikke nok tilt. Kan jo da tyde på at dette gjelder Mercury og Yamaha.

Vis hele sitatet  

Tilten på motoren din er nok justerbar, tenker jeg. Det er den i hvert fall på min Evinrude e-tec. Normalt justeres den slik at motordekselet akkurat unngår å kræsje i skroget/brønnen på maks tilt. 

M/B Bianca

M/B Bianca

Jeg har ikke mere tilt, så om det ikke er noe som er lagt inn som en elektronisk begrensning, så er det rett og slett ikke nok tilt. Kan jo da tyde på at dette gjelder Mercury og Yamaha.

Vis hele sitatet  

Tilten på motoren din er nok justerbar, tenker jeg. Det er den i hvert fall på min Evinrude e-tec. Normalt justeres den slik at motordekselet akkurat unngår å kræsje i skroget på maks tilt. 

M/B Bianca

M/B Bianca

Vis hele sitatet  

Tilten på motoren din er nok justerbar, tenker jeg. Det er den i hvert fall på min Evinrude e-tec. Normalt justeres den slik at motordekselet akkurat unngår å kræsje i akterspeilet på maks tilt. 

• Create New...