Båtsmann12 Startet 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2016 Hei. Holder på å koble opp måler i båten. Men får ikke noen ting til å stemme.Er Biltema målere . Noken som kan hjelpe ?For på motoren kjem det ut to ledninger bakom diesel pumpen. Til turtelleren.Men turtelleren har bare en ledning.Ampermeter kobler eg som det skal men vært ikke utslag.Skal prøve å ta noen bilder i morgen. Kommentar fra moderator: Har endret emnetittel fra Saab til Sabb. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Hei, Det skal være et uttak til turteller på dynamoen, W skal det være merket, der kobler du turtelleren. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Eg vil tru at det er snakk om Ford-Sabb. Saab forbinder eg med svensk bil med ein tresylindra totaktmotor, som ligna svært på den som kom i trabant. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsmann12 Svart 1.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Er ikke w på den dynamoen som står i båten . Så legger ved bilde av stikke på dynamoen. Er en 4 syl motor Ford Saab. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsmann12 Svart 1.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.