Ask Startet 1.Mai.2016 Del på Facebook Startet 1.Mai.2016 Hei Frostvæsker har vore på forumet før, men jo meir eg les jo meir forvirra blir eg. Båten vår har to Yanmar 2GM20F-motorar. På den eine skifta eg frostvæska for ca. 4 år sidan. Blå. På den andre skifta eg i fjor vår.Raud. Begge motorane har defrostar montert i kretsen, men sistnemnte har òg varmtvasstank. Begge frostvæskene er kjøpt på BT. Det merkelege er at den eldste frostvæska (blå) ser heilt fin ut, men den som er eit år gamal såg "gruffen" ut. Er det einkvan som har ein logisk forklaring? Kva er rett frostvæska på desse motorane? Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 1.Mai.2016 Del på Facebook Svart 1.Mai.2016 Yanmar skal ha rød frostvæske, f.eks Havoline XLC. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 2.Mai.2016 Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 (redigert) Frostvæske skal normalt skiftes hvert 2. År. Det er antikorrosjonsegenskapene til kjølevæsken som svekkes,ikke antifrostegenskapene. Jeg ville kjørt en rens av kjølesystemet. Det finnes long life kjølevæske som skal skiftes hvert 4. år. For. Eks. Volvo Penta gul kjølevæske. Redigert 2.Mai.2016 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 2.Mai.2016 Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 I følge manualen på Yanmar 3ym20, som jo er "etterfølgeren" til GM motoren, så skal blå frostvæske skiftes årlig, mens rød skiftes annet-hvert år. Brukte selv Havoline xlc som vel har 5-års skift intervall. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 2.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 Hei Takk for alle svar. Er det nokon som har tankar om kvifor den raude frostvæska var så mykje meir grumsete enn den blå? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 2.Mai.2016 Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 Antar at det er fylt på rød uten å rense systemet for blå først. De to kan reagere med hverandre og resultatet blir graut. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 2.Mai.2016 Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 Du har jo en GM motor, så den er vel en del år gammel. Vil vel tro at det kan være noe rust-vann som har blandet seg med kjølevæska. Kan jo oså ha vært rester av gammel blå kjølevæske på motoren igjen da det blei skifta til rød væske. Er uheldig å blande ulike kjølevæsker. Ville vel tatt en system rens av kjølesystemet. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 2.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 Hei Motorane er 21 og 19 år gamle. Eg trur ikkje det har vore blå væska på den motoren som hadde grumsete væska. Eg køyter ferskvatn gjennom nokre gonger, og byttar til raudt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.