Jump to content

Raymarine C140W kompatibel med eldre Raymarine radar

Christian_V

Recommended Posts

Heisann,

Vurderer å oppgradere navigasjonssystemet om bord og vurderer både nytt og nyere brukt.

Har skjønt at om jeg skal oppgradere til nytt, så blir det endel laken som forsvinner fra kontoen.

Har også funnet ut at, siden eksisterende radar om bord er analog radar, så fungerer ikke dette med dagens plottere som benytter seg av digitale radarer.

Jeg har interessert meg for denne annonsen, da jeg har flybridge, og dette kan se ut som en god pakkeløsning;

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74438750&ref=conversation&fks=74438750

Men; vil C140W fungere med min radar fra 2004, som er en analog radar?

Anyone?

Hei,

Har akkurat undersøkt det samme og du kan ikke bruke analog radar på plottere av den generasjonen du har linket til på Finn.

Jeg solgte min analoge radar og kjøpte ny digital. Valgte ikke HD men vanlig digital. Har ikke montert enda.

Jeg har plotter lik den du limket til på Finn.

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Ser ut som W ikke er kompatibel med analoge radarer i motsetning til C og E classic. http://raymarine.ning.com/forum/topics/radar-compatibility-e120-to-e120w?xg_source=activity

Nå er jo Wide serien noe aldrende , så det er noe å ta med i vurderingen. Ser av til relativt gode pakketilbud på nye a, e og es serie med radar. Ikke sjelden det dukker opp nyere brukt også.

Edit: ErikDa var kjappere på avtrekkeren :-)

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...