Biam1 Startet 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2016 (redigert) Hei, vann temp måler virket ikke når jeg kjøpte båten. Har fulgt giver kabel fra instrument og den var ikke koplet til på motor. Kanskje falt av. Så er spm. Kan dette være giveren hvor kabel skal koples til? Redigert 3.Mai.2016 av Wester (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Ja, dette ser ut som en vanntempgiver. Eine ledninga skal under muttere og den andre skal ha strøm fra batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 (redigert) Mener at på min 4JH-TE (55) var det 3 lamper som lyste og gav signal når jeg startet, hvis jeg husker riktig. Olje+temp+ lading. Tror du kan sjekke at den virker hvis disse lyser opp i panelet ditt. Se evt i bruksmanual Redigert 3.Mai.2016 av Seasu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Du ffinner plasseringen i den komplette servicmanualen jeg har scannet her. Det er mulighet for tilkobling på huset over termostaten helt i fremkant av motoren for både temperaturgiver og temperaturalarm. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.