TB22 Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Nøkkelordet er vel assosiasjoner. Og det kan være så mangt.. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Nidelv 1874 Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Liker lukten av eksos, da vet jeg at motoren går...... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Tidene forandrer seg...Vi foretrakk lukten av salt sjø, tang og lyden av måker. Nå foretrekker båtfolk lukten av eksos, knatring i dieselmotorer , mobil1 på svabergene, dataspill , wifi og overfylte gjestehavner. Vet ikke med deg, men jeg foretrekker fortsatt uthavn, måkeskrik og lukten av tang og sjø... Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 9.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2016 Liker lukten av eksos, da vet jeg at motoren går...... Bare ikke knattringen i dieselpurka blir overdøvet av høy teknomusikk, skrik og skrål og eksosen blir blandet med sigarettrøyk, grill os og septikstank da. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 24.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2017 Har ikke du gått og lagt deg ennå ? Sitér dette innlegget Link to post
XardasKSP Svart 24.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2017 Jeg synes det lukter sånn delikat drivstoff (olje kanskje) i alle båter når man går inn og det er en veldig trivelig lukt, merker ikke at det lukter noe særlig mer med motorn i gang i hvert fall i Alicraften. Alle båter som jeg har vært oppi og besiktiget luktet uten påslått motor med en sånn "pen duft av båt". Med unntak for en båt i Brevik der luktet det så sterkt som om det var noe drivstofflekasje den lukten var altfor hard. Ellers på bil lukter bensineksos veldig fint som for meg, spesielt når jeg tomgangsgasser V12 motoren feriebilen min. I tillegg så er det en eksosutblåsing som flytter på grus og småsteiner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.