Jump to content

BELL skjærgårdsjeeper. Erfaringer?


Ronald

Recommended Posts

Vurderer skjærgårdsjeeper rundt 14-16 fot, og Akseladden og Yamarin frister med flere modeller. Men på finn.no dukker det opp et merke som heter BELL som tilsynelatende ser både lekker og prisgustig ut (det er snakk om helt nye båter). Jeg ringer en av selgerne, og han forteller at disse er polskproduserte, og nye for ham, og antakelig i landet genrelt. Da blir jeg jo straks litt mer usikker. Ingen tester, ingen/liten erfaring osv..

 

Helt konkret er det BELL 465 som frister. Denne ligner "farlig" mye på min antatte favoritt, nemlig Akseladden 475 Fighter.

 

Men så var de altså dette med polskprodusert da... Er det noen som kjenner til BELL konkret, eller polske generelt. Kvalitet & finish? Hvem er importør og står for garanti? Osv. Osv..

 

Her er et par linker til annnonser for de som er mer nysjerrrig:

Annonse-1

Annonse-2

 

Hilsen Ronald.

Redigert av Ronald (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vet du noen pris på disse? Fikk ikke åpnet annonsene :smiley:

Havgaper

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg siterer da fra annonsen (gjelder altså fabrikny båt & motor):

...BÅTEN KAN LEVERES MED VALGFRI MOTOR, FEKS. TOHATSU 50 HK EPTOL MED TRIM/TILT TURTELLER OG TILTMETER KLAR TIL BRUK KR.119.000,-

FRITT LEVERT. ....MAX. MOTOR:60 HK

CE. MERKET I KLASSE,C

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...