Ruben M. Startet 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2016 Hei. Jeg skulle gjerne hatt motoren til å lada batteriet mitt. Men den lader kun 6 volt på fullt turtall og regulatoren kobla i. Den lader over 20 volt rett fra likeretteren så må ha regulator. Men er det noe å gjøre eller må jeg bare kjøpe en ny? Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 7.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2016 Nei, du trenger ikke noen regulator. Når du kobler pluss og minus til et 12V batteri så synker spenningen til riktig nivå. Motoren din har ikke noe kraftig lading. Kansje 3A, så den vil ikke sprenge batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Ruben M. Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 http://www.ebay.com/itm/252314568158?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITKunne man brukt denna da? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Ser at regulatoren henger i luften, da vil det uansett ikke fungere, den må ha forbindelse til batteriminus via festeboltene. Monter den tilbake der den opprinnelig satt. Likeretteren kan ikke festes med strips, den skal monteres mot en aluminiumsflate med bolt gjennom hullet slik at varmen avledes. Ebay-regulatoren kan ikke brukes, må ha regulator som er beregnet på lading av batteri fra utenbordsmotor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.