Hellebergs Startet 7.Mai.2016 Del på Facebook Startet 7.Mai.2016 Hei har lest noen eldre poster her om folk som har lakkert skaien I båten sin med barklys vinyllakk. Som fås hos gasolin.no Har dere gode erfaringer med dette ? Evt hvor mange sesonger varer dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Hellebergs Svart 12.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Da er jobben gjort og bilder blir lagt til snart. Så kan isåfall folk se resultate. Neste gang noen søker opp dette. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Maling med Flugger våtromsmaling blir også veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 12.Mai.2016 Del på Facebook Svart 12.Mai.2016 Dette gleder jeg meg til å se. Sitér dette innlegget Link to post
Hellebergs Svart 26.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2016 Dette er fargen før jeg bruke Vinyl lakk Dette er fargen etter. Resultat ble veldig bra etter min mening har også testet vask av dette med lett vaskemiddel og vann. Tar ikke bort fargen. Men det er anbefalt å teste en liten flekk før man begynner er mye matrialle som ikke tåler dette også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.