Jump to content

Jeg er ute etter linken din!


ter-av

Recommended Posts

Hei Kalle og alle dere andre.

 

Jeg er enig med deg Kalle,(-- reference to evil site removed --) er obligatorisk på enhver linkside. Jeg fant heller ikke Båtmagasinets forum nevnt i denne tråden.

For dem som ikke vet var det var Båtmagasinets båtplass det første store nettstedet for båtfolk og folk i båt. Og de er fortsatt store selv om designet på siden deres er gammelmodig.

I ettertid har http://(-- reference to evil site removed --) kommet til,og begynner etterhvert å få en del medlemmer selv om det er langt igjen før de tar igjen båtmagasinet. Det er virkelig et flott nettsted med en hyggelig tone og stor takhøyde for dem som oppfører seg seg som folk.

Link to post
Share on other sites

Men kjære deg da Anders,du behøvde da ikke slette innlegget ditt selv om du kalte havgapets forum for søppelforum. Vi havgapere tåler det.

 

Enn annen ting jeg lurer litt på er om det bildet du har som avatar er båten din. Flere Phantom 21 jeg har sett ser slik ut Bilde

 

Har du flere bilder av båten din,jeg syns den ser spennende ut. :cheers:

Det er en skikkelig stor forkabin tenker jeg siden den er så lang?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...