TrondAW Startet 8.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2016 (redigert) Er det noen som vet hva dette heter, og hvor jeg får kjøpt det? Det er et jernbeslag som er festet rundt en langsgående bjelke på bryggekanten. Jeg skulle gjerne hatt en slik på egen båtplass. På forhånd takk :) Redigert 8.Mai.2016 av TrondAW (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 8.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2016 (redigert) eg vil kalla denne for ein fortøyningsring. Eit søk på det ordet git massevis av tilslag. Men eg ville vel ogso googla kryssholdt og pullert, for å sjå fleire løsninger. Magne Redigert 8.Mai.2016 av Dinamo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Old Wood Svart 8.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2016 Ditto til det. Du finner slike ting over alt, vil jeg tro. Syrefaste bolter også. Hvorfor i all verden ønsker du dette da? På den forrige båtplassen vi hadde var der to stolper - og på hver stolpe var der installert en trinse, med tauverk, og der var to 5Kg lodd på enden der. Jeg øket det til 8 Kg. Mot brygga hadde vi en line - med fjær - og to liner til høyre og venstre. Sikkerhet. På den nye båtplassen vår, er det jo ingen ting, og dersom vi ikke får installert trinser fra stolpene, med 10Kg lodd -. og tilsvarende ordning til brygga,- vil jeg ikke kunne komme meg ombord it båten. Ufør med dårlige bein. Slik er livet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.