Kent ronny Startet 8.Mai.2016 Del på Facebook Startet 8.Mai.2016 Dårlig kontrollstråle Suzuki 60 2003 model 4t. Impeller ny. Plutselig ble strålen veldig dårlig.Verstedet har sjekket impeller og staket rør. Diagnosetestet å finner ingen feil?? Kan det være termostaten? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Ta av den pluggen som kontrollstrålen kommer ut av, kan være dritt der som ikke kommer ut ved staking. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Kent ronny Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Alt er prøvd. Pluggen er tatt ut også og sjekket. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Har de lagt "vingene" på impeller i riktig retning? La de selv feil en gang og fikk dårlig stråle. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Kent ronny Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Kom plutselig dette med dårlig stråle. Hva med termostat? Verkstedet sa at dette kunne være en årsak? Kommer vann ut med eksosen så det er ingen fare å bruke motoren fikk jeg beskjed om. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Det er vel en slange på innsiden, prøv å dra den av og se om der da kommer vann, evt. stake opp i andre enden av slangen. Termistaten skal ikke ha noe å bety for kontrollstrålen. Har mest tro på at det er en saltkrystall som har lagt seg en uheldig plass. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Kent ronny Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Tror feilen er funnet, tror det er hull i eksosrøret og at derfor problem. Er det mye jobb å skifte dette å hva kan det koste utført på verksted? Sitér dette innlegget Link to post
KjetilBN Svart 6.Juni.2016 Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Har DF50 2001. Periodevis er kontrollstrålen min også veldig svak. Aldri hatt noe problem med varmgang, så har ikke brydd meg så mye om det. På min er det slik at hvis jeg stanser motoren og starter den igjen er strålen ofte normal igjen. Har derfor regnet med at det ligger en liten partikkel i en trang passasje. Har sjekket slangene og "dysa" og de er helt fine. Sitér dette innlegget Link to post
Kent ronny Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Alt er sjekket på min motor, impeller er ny,termostat er ny, rør blåst opp med trykkluft. Er bare å kjøre sier de på verkstedet. Sitér dette innlegget Link to post
Kent ronny Svart 6.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2016 Motor holder kun 40 grader, ser ut som at det er et hull et eller annet sted. Pratet med et verksted i Trondheim og delen de trenger koster ca 12-15000 kroner. Hvis de tok den fra Amerika koster den ca 8000 kr. Så arbeidstimer + deler ca 12-13000 +- Blir dyrt detta gitt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.