Jump to content

dårlig kontrollstråle Suzuki 60 2003 model 4t

Kent ronny

Recommended Posts

Det er vel en slange på innsiden, prøv å dra den av og se om der da kommer vann, evt. stake opp i andre enden av slangen. Termistaten skal ikke ha noe å bety for kontrollstrålen. Har mest tro på at det er en saltkrystall som har lagt seg en uheldig plass.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

• 4 uker senere...

Har DF50 2001. Periodevis er kontrollstrålen min også veldig svak. Aldri hatt noe problem med varmgang, så har ikke brydd meg så mye om det.

På min er det slik at hvis jeg stanser motoren og starter den igjen er strålen ofte normal igjen. Har derfor regnet med at det ligger en liten partikkel  i en trang passasje.

Har sjekket slangene og "dysa" og de er helt fine.

Motor holder kun 40 grader, ser ut som at det er et hull et eller annet sted.

Pratet med et verksted i Trondheim og delen de trenger koster ca 12-15000 kroner.

Hvis de tok den fra Amerika koster den ca 8000 kr.

Så arbeidstimer + deler ca 12-13000 +-

Blir dyrt detta gitt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...