TerjeØ Startet 10.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2016 Jeg har som sagt kjøpt meg båt ? Det står i 3 stk batterier og det har de gjort i 2år nå. Båten har stått på land de siste 2 åra ute. Er det bare å kaste eller er det håp for batteriene? Start batteriet er på 90amp mens de 2 andre er på 110amp.Når jeg lader vil Forbruks batteriene stoppe å lade på 90amp også? Eller vil de bli ladet til 110? Så lurer jeg på åssen dere ville rengjort denne proppelen? Er det bare å vaske zalo/jif og polerer medf.eks tc nano? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2016 (redigert) Hvorfor vil du kaste batteriene? Har de stått uten strøm? Batteriene blir ladet til de er fulle, uavhengig av størrelsen på startbatteriet. Jeg ville brukt saltsyre for å fjerne kalkrestene på propellen før polering. Husk hansker og vernebriller, og påfør med pensel! Skyll godt med vann etter noen minutter. Redigert 10.Mai.2016 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
TerjeØ Svart 10.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2016 Takk for raskt svar. Da blir det syre, hmm må få sette i morgen siden båten vil være ute til torsfag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.