Penemue Startet 11.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2016 (redigert) Har en kjøpt en Rana 17,5 Fisk, men jernet som skal beskytte kjølen er i så dårlig forfatning at den må utskiftes. Noen her på forumet som vet hvilket stikkord jeg må skrive på google for å få tak i det jernet som skal beskytte båtkjølen mot slitasje? Har prøvd alt, fra "kjøljern" til "kjølsvin", og siste dårlige tips var at jeg måtte skrive "sponge". Men da dukket det opp... SVAMP! Setter stor pris på om noen har en link til selger! Redigert 11.Mai.2016 av Penemue (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 11.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2016 Prøv med stevnbeslag Sitér dette innlegget Link to post
Blautmyrstorpedo Svart 11.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2016 Stevnjern Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 11.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2016 Hei. Jeg kjøpte mitt beslag på sveiseverksted. Her har di alt fra syrefast og alu. Flat profil. Har søkt på nette etter spong som di kalte det før i tiden uten hell. Lykke til. ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Baylife Svart 11.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2016 På trebåter heter det ihvertfall stråkjøl, om det hjelper søket ditt noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.