autod Startet 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2016 Noen kan fortelle meg hvilke ledninger som skal på de 4 stikkene på baksiden av lampe kontrollpanelet til en kad 43 ifra 2001? Mistenker at noe er feilkoblet og noe ikke er tilkoblet hos meg Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Det er vel varsellampen for gløding. Første spørsmål, har du gløding på din motor ? Sitér dette innlegget Link to post
Kenryd Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Er nå ikke gløding på denne motoren da Sitér dette innlegget Link to post
autod Svart 12.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Er ikke noe gløding nei på disse motorene. Akustisk alarm fungerer ikke og når jeg kortslutter føleren til oljetrykk alarm så er det motor temp lampa son lyser. Så noe er feil her. Er 4 stk stikkpinnef på baksiden av panelet. Noen som har bilde av baksiden med ledningen på eller kan fortelle meg fargekodene på ledningene og hvor dem skal Sitér dette innlegget Link to post
Kenryd Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 https://baatplassen.no/i/topic/16443-volvo-penta-3x4x300-serien/ Prøv å se her på elektrosystem. Mener jeg har sett dette her, eller en av de andre som ligger her Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 13.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Her er skjema Sitér dette innlegget Link to post
autod Svart 13.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2016 Takker for skjema. Ser ut så alt er riktig koblet, men jeg får ikke liv i buzzer verken ved testknapp eller ved kortslutning av givere. Buzzer har jeg teste med strøm. Så den er i orden. Når jeg kortsluttet føler til olje alarm, så ble det lys i motor temp lampa. Er noe som ikke e helt riktig hos meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.