Jump to content

Aksjonister vil stoppe hangarskip


bliss X

Recommended Posts

Og fy f.... hvis han lager hekkbølger den forb..... amerikaner'n

Da skal han jammen få så det svir....

Da blir det som foreslått i en annen tråd, både paintball, tomflasker og stein da.  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

De bør jo ikke kaste tomflasker da!!! :nonod:

Miljøsvineri.......... :nono:

Nei,kast tennisballer isteden,så kan de plukke dem opp igjen og bruke dem på nytt.-Resirkulering... :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Nei,kast tennisballer isteden,så kan de plukke dem opp igjen og bruke dem på nytt.-Resirkulering... :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Siden denne tråden er sklidd ut : :wink:

 

Denne kan sikkert anbefales til dette formålet da :wink:

 

Bilde

 

Ellers finnes det flere avanserte modeller for spessielt intereserte :

 

Bilde

 

Men kan bli en stor jobb å plukke opp alle igjen :crazy:

Redigert av GeV (see edit history)

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Er det gamle Worse det skal aksjoneres mot :lol:

 

Hehe de kan bare prøve seg, min forsvarspolitikk er betydelig mer aggressiv enn det du kan forvente deg av US Navy. Den som kommer for nære Hangarskibet med skumle hensikter, regnes kort og godt for på eget initiativ og av fri vilje å ha gitt opp sin rett til livet; og da skal jeg selvsagt i barmhjertighet hjlpe vedkommende ut av lidelsen.

 

( :lol: )

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Dette er ikke folk jeg ville "kødda med". En sak er KNM - dette er noe annet. Dette er skarpe folk. Hver gang jeg er i USA får jeg et klart inntrykk av at landet opplever at de er i krig - jeg tror ikke krigsskipene opplever dette noe annerledes.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Litt enig Bitteliten. Spe det opp med litt paranoia så nærmer det seg sannhten :crazy:

Link to post
Share on other sites

Dette er ikke folk jeg ville "kødda med". En sak er KNM - dette er noe annet. Dette er skarpe folk. Hver gang jeg er i USA får jeg et klart inntrykk av at landet opplever at de er i krig - jeg tror ikke krigsskipene opplever dette noe annerledes.

<{POST_SNAPBACK}>

Mitt spm blir da, hva i all verden gjør de i Oslo ? Setter iland bakkestyrker ?

 

Litt enig Bitteliten. Spe det opp med litt  paranoia så nærmer det seg sannhten :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er lett å si at man ikke er paranoid, når alle ikke er ute etter å ta deg..... :smiley:

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...