M/S Bastard Svart 3.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2005 Er det gamle Worse det skal aksjoneres mot Men uansett, hva hadde de og stille opp med bortsett fra flytevester Sitér dette innlegget Link to post
Faxe Svart 3.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2005 Og fy f.... hvis han lager hekkbølger den forb..... amerikaner'n Da skal han jammen få så det svir.... Da blir det som foreslått i en annen tråd, både paintball, tomflasker og stein da. <{POST_SNAPBACK}> De bør jo ikke kaste tomflasker da!!! Miljøsvineri.......... :nono: Nei,kast tennisballer isteden,så kan de plukke dem opp igjen og bruke dem på nytt.-Resirkulering... Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 3.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2005 (redigert) Nei,kast tennisballer isteden,så kan de plukke dem opp igjen og bruke dem på nytt.-Resirkulering... <{POST_SNAPBACK}> Siden denne tråden er sklidd ut : Denne kan sikkert anbefales til dette formålet da Ellers finnes det flere avanserte modeller for spessielt intereserte : Men kan bli en stor jobb å plukke opp alle igjen Redigert 3.Juni.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Avsluttet2 Svart 3.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2005 Ikke før dere har rappet marinedagene fra Bergen så begynner dere å aksjonere... Østlendinger asså..... ;-) tj Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Er det gamle Worse det skal aksjoneres mot Hehe de kan bare prøve seg, min forsvarspolitikk er betydelig mer aggressiv enn det du kan forvente deg av US Navy. Den som kommer for nære Hangarskibet med skumle hensikter, regnes kort og godt for på eget initiativ og av fri vilje å ha gitt opp sin rett til livet; og da skal jeg selvsagt i barmhjertighet hjlpe vedkommende ut av lidelsen. ( ) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Men uansett, hva hadde de og stille opp med bortsett fra flytevester <{POST_SNAPBACK}> En flotilje på tre - 3 - gummibåter fra Claes Olsson, til den nette pris av kroner 249,00 pr. stk. Faxen, på observasjonsplass. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Astor Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Noen som har vært inne i hovedstaden å sett de mange krigsskipene? Letter været i morgen tøffer Astor innover for å ta litt bilder. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Følger hvert eneste ett fra stuevinduet. Har passert noen bra skuter også (sånne med pinner og flagg). Faxen PS! Tollkrysseren driver å lusker uti her nå!!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Slagskibet Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Å fytti. Vet ingen annen råd enn at Slagskibet får stikke til sjøs for å sikre ro,orden og disiplin på Floden med støtte fra Vestlandets og Mjøsas Hangarskip.Det kan jo bli veldig sterke scener ut av dette her da? Ille sa Nille. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Dette er ikke folk jeg ville "kødda med". En sak er KNM - dette er noe annet. Dette er skarpe folk. Hver gang jeg er i USA får jeg et klart inntrykk av at landet opplever at de er i krig - jeg tror ikke krigsskipene opplever dette noe annerledes. <{POST_SNAPBACK}> Litt enig Bitteliten. Spe det opp med litt paranoia så nærmer det seg sannhten Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Dette er ikke folk jeg ville "kødda med". En sak er KNM - dette er noe annet. Dette er skarpe folk. Hver gang jeg er i USA får jeg et klart inntrykk av at landet opplever at de er i krig - jeg tror ikke krigsskipene opplever dette noe annerledes. <{POST_SNAPBACK}> Mitt spm blir da, hva i all verden gjør de i Oslo ? Setter iland bakkestyrker ? Litt enig Bitteliten. Spe det opp med litt paranoia så nærmer det seg sannhten <{POST_SNAPBACK}> Det er lett å si at man ikke er paranoid, når alle ikke er ute etter å ta deg..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
bliss X Svart 4.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Håper faxen kan gi oss rapport når hangarskipet er på vei. Har ikke tenkt å "kødde" men kunne godt tenkt meg å sett på når de klapper til kai. Sitér dette innlegget Link to post
dieseldyret Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Noen som veit når avreise er,kunne hvert morsomt å se dem på vei ut fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 4.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2005 Webkamera over oslo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.