Jump to content

Wallas 85 kokeplate og varme

Tryta

Recommended Posts

Har tenkt å få meg en båtvarmer ombord i min Merry Fisher 6. Båten er 21 fot med en liten kabin. Tenkte først å installere en Eber 2D, men har nå begynt å tenke på en Wallas 85. Da får man jo muligheten til å koke seg en kjele med kaffe. Hvis man kjøper med et viftelokk så får jeg jo både i pose og sekk. Noen erfaringer med disse kokeplatene og viftelokk? Vil det generere nok varme til å få det komfortabelt i kabinen vinterstid? Tenkte å få montert meg et skap å plassere den på. Wallasen ser jo veldig lett ut å montere i forhold til Eber. 

Kan absolutt varmt anbefale en løsning med Wallas 85 med viftelokk. Jeg har bare gode erfaringer med denne. Sjeldent jeg ser denne på verkstedet for service.

Og jeg er sikker på at den gir nok varme til din båt. Kan nevne en av mine gode kunder som før hadde en Wallas 1200. Han syntes det var på tide med noe nytt. siden 1200'en hadde stått i båten hans (en 24 fots kombisjark) siden 1983. Selvsagt hadde det blitt noen reparasjoner underveis, ble brukt omtrent daglig når han dro ut i "gryotta" og til han kom hjem på ettermiddagen.

Kjøpte ny 85 med viftelokk hos meg for snart 2 år siden, og har ikke hørt noe fra han før et par uker siden. Strålende fornøyd og har gått som ei klokke på sine omtrent daglige fisketurer siden juni 2014.

Og som du sier: Kan ikke koke kaffe på en Eber  :nonod:

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...